24 augusti 2012

Bodyförlängare

Att små barn växer fort, de vet de flesta. Och visst är det tråkigt när favoritplaggen plötsligt blir för små?
Bodyförlängare är inte alls min idé från början, utan något jag noterat att det finns att köpa. Väldigt praktiskt då bodyn blir för kort på längden! Syns inte då man har byxor utanpå, och blöjan sitter ju där knapparna sitter så det borde inte störa bebisen.

Tryckknappar finns i många storlekar och modeller, så varför inte sy en förlängare samtidigt som man syr bodys tänkte jag. Då vet man att den kommer att passa till de bodys jag syr.

2 kommentarer:

  1. Vilken utmärkt idé!
    Du gör så mycket härliga plagg, gillar din mössor i de senaste inläggen.
    Ha en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Så smart! Body är väldigt praktiskt för små bebisar men sen tycker jag det är opraktiskt när vissa barn fortfarande har detta plagg ända upp i treårsålder!/ Annika

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarer!