08 januari 2012

Tyger till salu

Det börjar bli lite trångt i skåpen, och jag har en del tyger som jag inte vet vad jag ska göra med. Så jag tänkte se om det finns något intresse av att köpa dessa? Om du önskar köpa något, maila (adressen står i högerspalten). Köparen betalar frakten. Jag kan posta med Posten eller Schenker beroende på vad köparen önskar.

1. Det allra första kanintyget från Jny. Detta är alltså originalet, med bruna kaniner och orange botten. Tygbiten mäter 68 x 130 cm. På några kaniner i övre delen av tyget är det lite tryckfel, se den undre bilden. Jag tycker inte att det stör, men det får ni avgöra. SÅLT


2. Vit och orange randig interlock. Tjockt, mjukt och härligt tyg, köpt av "Trikå-Eva" för några år sedan. Tyget mäter ca 95x150 cm. Prisförslag 100 kr.



3. Beige fordonstyg i jersey från Mjuka tyger. SÅLT



4. Rött elefanttyg. Original från Jofotex, tjock och härlig interlock. Höjd 50 cm, bredd 75 cm. Prisförslag 30 kr.




5. Orange molntyg i interlock. SÅLT



6. Randig flerfärgat tyg som är inköpt på Ohlssons tyger. Har läst förut att någon trodde det var ett PO.P-tyg, men jag vet inte om det stämmer. Höjd 100 cm, bredd ca 130 cm. Ränderna är vävda, ej tryckta. Tyget är något snett i vävningen, så det kan man vara medveten om. Prisförslag 80 kr.

Det kommer fler inlägg med tyger till salu. Samfraktar givetvis om du bestämmer dig för något tyg nu och vill avvakta kommande inlägg för ev. samfrakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för alla kommentarer!