02 oktober 2011

Auktion: rosa uggla till förmån för rosa bandet

Jag har virkat en rosa uggla som jag vill auktionera ut till förmån för rosa bandet-insamlingen. Den som lagt det högsta budet kl 21.00 söndagen den 16 oktober får en söt uggla med posten. Hela summan går till rosa bandet! Portot står jag för.

Ugglan är ca 6 cm hög och virkad i brunt och rosa bomullsgarn. Det medföljer ett fäste om man vill ha den som barnvagnsmobil. Annars kan man ha den som maskot på en väska eller liknande. Ingen plats är fel för en rosa uggla! :-)

Lägg ett bud genom att kommentera detta inlägg. Om det är problem att kommentera, skicka istället ett mail så lägger jag in budet åt dig. Jag vet att kommentarsfältet strular ibland.

3 kommentarer:

  1. Det kom ett bud via mail! Sven-Erik bjuder 50 kr.

    SvaraRadera
  2. Hanna T bjuder 120 kr via mail!

    SvaraRadera
  3. 130 kr, Anna-maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarer!